niedziela, 25 września 2011

Hejka!

Hejka detektywi!
Długo nie pisałam posta więc postanowiłam że napsze :D
Więc, jak wiecie jestem organizatorką gier i zabaw. Nikt nie robi krzyżówek!
Bardzo was zachęcam do ich robienia!
Pierwsze 3 osoby do danej krzyżówki dostaną nagrody!
Zdradzić ich nie mogę, to tajemnica :D
Ale miejscie się na baczności ;p
Nowy dodatek! Na każdej lekcjii będę prowadziła quiz z poprzedniej lekcjii!
Bądźcie przygotowani bo jak zadam pytanie na odpowiedz macie tylko 10 sekund i ja zapisuje wasze odpowiedzi i po quizie na koniec lekcjiii ja z Magdą powiemy wam kto wygrał :)
Za wygranie quizu niespodzianka :)
A za każdą poprawną odpowiedź plus do dziennika!
Reszte szczegółów dowiecie się na przyszłym kółku.

PS: Jeśli nie byłeś(aś) na poprzednim kółku zapytaj się kolegów/koleżanek co było i weś notatki :)

To papa wasza Malincia22

0 łapek :):

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Prześlij komentarz

zagłosuj na nas :)

zagłosuj na nas :)
Zareklamuj nasz blog wstawiając ten banner na swoją stronę!

Chat

Tekst alternatywny Tekst alternatywny