piątek, 28 października 2011

1) Wiele osób nie ma wizytówek. Tak niestety pozostanie do jutra. Jednak w ten długi weekend postaramy się to nadrobić.

2) Kółko jutro się nie odbędzie. Przekładamy termin na poniedziałek. Godzina: 13:20

3) Nowość. Niedługo powstanie FAQ. Jest to pomoc. Będzie tylko dla detektywów. Są nowi detektywi, którzy nie wszystko jeszcze rozumieją. Będą oni mogli napisać na specjalny e-mail, który zostanie ujawniony już nie długo. Odpowiadać na te pytania nie będziemy my (Ja i Justynas) tylko wybrani detektywi. Będzie ich 2-3. Muszą być doświadczeni i wiedzieć o wszystkich nowościach itp. Wybór jest bardzo ciężki, dlatego też w komentarzu pod tym postem można zgłaszać się do tej pozycji. Należy uzasadnić, dlaczego chcemy wykonywać to pracę. Można oddawać głosy na dane osoby. Wystarczy napisać, że oddaję głos na tą osobę. Również należy uzasadnić swój wybór. Na komentarze będziemy zaglądać codziennie, ale oficjalne wyniki podamy w niedzielę/poniedziałek.

2 łapek :):

._Ariana_. pisze...

Nwm ja bardzo zajęta może Malincia22 lub Dzik29 lub xDariax123

CasualNormality pisze...

Ja mogłabym pomagać, ponieważ mam dużo wolnego czasu oraz jestem doświadczona.
Również Dzik29 mogła by ponieważ jest w detektywach bardzo bardzo długo i zna się na rzeczy.

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Prześlij komentarz

zagłosuj na nas :)

zagłosuj na nas :)
Zareklamuj nasz blog wstawiając ten banner na swoją stronę!

Chat

Tekst alternatywny Tekst alternatywny