piątek, 28 października 2011

Halloweenowa dynia

Hej!
Tu Lolali377. Pisałam tylko 1 posta, więc pomyślałam,
że napisze drugiego. Nie wiedziałam o czym napisać.
Nowości o panfu jest już dużo, więc pomyślałam, że
będe oryginalna i postanowiłam dać wam przepis
na zrobienie halloweenowej dyni.

Potrzebne będzie:
  • 1 dynia
  • kilka ostrych noży (jeden większy i jeden malutki przynajmniej)
  • łyżka do lodów
  • łyżka zwykła
  • flamaster
  • świeczka
Wykonanie:
Krok 1.

Ostrym nożem lub małym tasaczkiem odcinamy kapelusik. Wyjmujemy łyżkę pestki z środka dyni.

Krok 2.

Nożem i łyżką do lodów wycinamy jadalne elementy, które potem wykorzystamy np. na zupę dyniową.

Krok 3.

Wybieramy też miąższ z kapelusika, opróżniamy dno dyni, by łatwo było później wstawić świeczkę.

Krok 4.

Flamastrem rysujemy oczka i minkę dyni, łatwiej będzie je nam potem wycinać (wiedząc dokładnie gdzie ciąć).

Krok 5.

Ostrym małym nożem wycinamy kształty, a potem już tylko wstawiamy świeczkę, gasimy światło i gotowe :)

Więcej na http://kotlet.tv/dynia-na-halloween .

To dynia:




Dynię na komputerze możesz zrobić tu:

To moja:
















Ładna?
Dobrze, to już wszystko.
Papa!









Lolali377

0 łapek :):

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Prześlij komentarz

zagłosuj na nas :)

zagłosuj na nas :)
Zareklamuj nasz blog wstawiając ten banner na swoją stronę!

Chat

Tekst alternatywny Tekst alternatywny