poniedziałek, 3 października 2011

Konkurs :)

Hejka detektywi! Oczywiście jestem szczęśliwa że nas tu tyle! Tylko chciałabym żebyście wszyscy uczęstniczyli na blogu! Czyli żebyście pisali posty jak najczęściej. Ale nie tak że ja jedna osoba napisze jednego posta, i druga chce napisać o podobnej rzeczy... nie piszcie. Spróbujcie być pierwsi następnego dnia :) Jak zapewne wiecie, jestem organizatorką zabaw, gier itp. Zachęcam was, wchodźcie w piłke plażową :) Są tam krzyżówki, i niedługo pojawią się - rebusy! Róbcie je a doczekacie się nagrody! W każdym miesiącu postaram aby był KONKURS!!
Oczywiście organizowany przeze mnie. A więc konkurs tego miesiąca to:
Napisz wiersz o czym chcesz.
Ale bez przekleństw
Może być rymowany.
Może być biały, czyli bez rymów.
Może być troche rymowany i nie rymowany.
Konkurs będzie oceniany przez około 3 osoby oraz mnie.
Możecie zdobyć dodatkowe punkty rysując obrazek :)
Ale oczywiście do tematu wierszu.
Prace wysyłać na e-mail:

natazak@wp.pl
Konkurs nie jest tylko dla detektywów.
Jeśli nie jesteś detektywem a robisz konkurs
Dostaniesz inną nagrode niż detektywi.
Ale będzie na tej samej bazie.

Życze wam powodzenia!

To papa wasza Malincia22!! xx

0 łapek :):

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Prześlij komentarz

zagłosuj na nas :)

zagłosuj na nas :)
Zareklamuj nasz blog wstawiając ten banner na swoją stronę!

Chat

Tekst alternatywny Tekst alternatywny