niedziela, 23 października 2011

Dobry wieczór!

Dobry wieczór pandy!
Jest godzina 00:09
A ja się nudzę!
Nie mam nic do roboty
więc chodzę se po blogach.
Gdy weszłam na detektywów
Pomyślałam:
"Wow! Nowy wygląd :)"
A potem zauważyłam spadające buźki :)
ale super!
Moja buźka spada!
Tak jak i innych.
Bardzo dziękuję że
dodaliście mnie do nich.
Patrzałam sobie na detektywów.
Jest nas 29!
A z Magdą i Justynas
Aż 31!
I jeszcze dochodzą!
Zachęcam wszystkich detektywów
do uczestniczenia w różnych zabawach.
Np. krzyżówki!
One zostały dodane w sierpniu.
Nikt jej nie zrobił :(
Oprócz Dzik.
Chodźcie na kółka!
Nauczcie się różnych nowych rzeczy
i zbierajcie ocenki :)
Możecie również pisać posty.
O różnych rzeczach.
Np. O Panfu, możecie coś narysować
I pokazać, napisać wierszyk.
I tym podobne rzeczy.
Jak wiecie zorganizowałam konkurs.
Jak na razie mało prac przybyło.
Więc zachęcam was!
Zróbcie go!
Jeśli nie chce wam się szukać,
Oto co macie zrobić:
Napisać wierszyk o czym tylko chcesz.
Można również narysować obrazek
do wierszu.
Prace będą oceniane przez parę osób.
Są super nagrody!
Zachęcam was bardzo!
Zdradzę jedną nagrodę - Statuetka :D
Kurcze ale się rozpisałam.
Chyba pora już kończyć posta.

Papa wasza Malincia22!! xx
PS1: W Listopadzie odbędzie się konkurs. Czekajcie na niego!
PS2: Jest 00:23 a ja kończę posta!

0 łapek :):

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Prześlij komentarz

zagłosuj na nas :)

zagłosuj na nas :)
Zareklamuj nasz blog wstawiając ten banner na swoją stronę!

Chat

Tekst alternatywny Tekst alternatywny