sobota, 22 października 2011

Wierszyk detektywi z obrazkiem


Poscy panfu Detektywi

Oto ja,detektyw Polski,
Słuszny i pokorny,
Zawsze pomóc jestem gotów,
Tak jak każdy z nas.

Czy cię ktoś obraził,
Czy cię ktoś wyśmiewał,
Zobacz prawdzie w oko,
Tak jak każdy z nas.

My!Pomożym w biedzie,
My!Ratujim was,
Dołącz do Detektywi,
Tak jak każdy z nas.

By Doria2001

Oto obrazek który zobiłam pod ten wiersz

A takżę chcę powiedzieć że nasza szkoła uczęszcza w konkursie Radio Znadcilii pt. 
,,Biblioteka w plecaku'' 
Ja mam książke i zachęcam was do czytania bo naprawda jest Super
Autor : Anna Onichowska
Tytół : Najwyższa góra świata

I powiem wam prawdę nie jest to żadny zbiur informacji ani żadna encyklopedia.
To jest poprostu opowiadania dla dzieci klas 3-5
Zawiera ona 164 strony ale już czytam 2 godzinę i już mam stronę 60

Papa

0 łapek :):

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Prześlij komentarz

zagłosuj na nas :)

zagłosuj na nas :)
Zareklamuj nasz blog wstawiając ten banner na swoją stronę!

Chat

Tekst alternatywny Tekst alternatywny